Голландська верф Van der Valk розпочала будівництво 39,9-метрової супер’яхти під назвою Project EVO. Замовлена клієнтами, які раніше володіли «кількома високошвидкісними яхтами», Project EVO стане найбільшою яхтою, побудованою Van der Valk, як за довжиною, так і за об’ємом.
Ця повністю алюмінієва яхта базується на перевіреній платформі та матиме круглий кіль, корпус з швидким водовитісненням і цільову максимальну швидкість 24 вузли. За корабельну архітектуру відповідають Diana Yacht Design та Ginton Naval Architects.
Власники були натхненні «надзвичайно привабливим дизайном» Франко Джанні з SFG Yacht Design та Доги Наз Джебечі з Fancy by Dada. Cristiano Gatto Design було залучено для подальшої розробки зовнішнього дизайну та створення індивідуальних інтер’єрів.
Він продовжив: «Ми змінили деякі пропорції та лінії, одночасно подовживши корму приблизно на два метри. Загальний дизайн та профіль, однак, залишаються творінням усіх залучених до проєкту.»
Розміщення передбачене для максимум 10 гостей, включаючи господарську каюту на головній палубі, дві двомісні гостьові каюти та дві VIP-каюти на нижній палубі. Три двомісні каюти для екіпажу з ванними кімнатами будуть розташовані в форпіку біля кают-компанії, а каюта капітана розміститься на містку. Деталі інтер’єру не розголошуються, але на розробку інтер’єр-концепції від перших рендерів знадобилося близько 10 місяців, «що є винятковим терміном для 40-метрового проєкту».
«Вочевидь, Van der Valk є однією з небагатьох верфей, що мають можливості та гнучкість для будівництва повністю кастомних суперяхт такого розміру», – додав комерційний директор Йоери Бійкер. «Project EVO є чудовим прикладом того, як клієнти можуть звернутися до Van der Valk зі своїми власними дизайнерами екстер’єрів, не перевинаходячи велосипед з новим корпусом, і бути впевненими, що їхня яхта матиме відмінні показники за швидкістю та стабільністю.»
Project EVO буде побудована за стандартами класу ABS і повністю відповідатиме останнім нормативам IMO Tier III щодо викидів.