Компанія Honda Aircraft щойно відвантажила замовнику 250-й борт реактивного літака HondaJet HA-420 з моменту початку серійного виробництва у 2015 році. Минулого тижня штаб-квартира компанії в Грінсборо, штат Північна Кароліна, святкував урочисту подію із специальним заходом за участю співробітників.
З моменту свого створення HondaJet зазнав низки оновлень, збільшивши початковий діапазон польоту приблизно з 1 200 морських миль до 1 547 морських миль у флагманській моделі Elite II. Максимальна крейсерська швидкість становить 422 вузли (781 км/год), а максимальна висота польоту – FL430 (13 106 метрів). Літак здатний із комфортом вмістити до восьми пасажирів. Літак HA-420 HondaJet оснащений двома турбовентиляторними двигунами GE Honda Aero HF120. Авіоніка представлена комплектом Garmin G3000.
Унікальна конфігурація розташування двигунів над крилом (OTWEM) HondaJet була розроблена головним конструктором літака, колишнім президентом і генеральним директором Honda Aircraft Мічімасою Фудзіно. Переміщення кріпильної конструкції двигуна з задньої частини фюзеляжу дозволяє розмістити закритий туалет у задній частині салону та зменшує шум у кабіні. Розташування двигунів також затримує збільшення опору, що дозволяє здійснювати більш ефективний крейсерський політ на високій швидкості. З самого початку програми Фудзіно заявив, що конструкція OTWEM буде адаптована до більших літаків. Перш ніж піти на пенсію в 2022 році, він представив наступний проект Honda Aircraft – легкий реактивний літак Echelon з дальністю польоту 2 625 морських миль (4 859 км), максимальною крейсерською швидкістю 450 вузлів (833 км/год) та розміщенням для 11 пасажирів.
Існуючий парк реактивних літаків HondaJet вже налітав понад 210 000 годин із показником надійності вильоту 99,7%.