Aston Martin оновив свою єдину пропозицію кроссовера, повністю переробивши інтер’єр і скоротивши модельний ряд до флагмана з високими характеристиками DBX707. Окрім абсолютно нової інформаційно-розважальної системи, Aston Martin DBX707 отримав калібрування програмного забезпечення шасі, що ще більше покращує динаміку керування.
Модель Aston Martin DBX707 була представлена у 2022 році, тому потреба в масштабних візуальних оновленнях відсутня. Зовнішні зміни для моделі 2025 року обмежуються вибором нових відтінків екстер’єру (Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green, Aura Green та Podium Green), ручками дверей, які висуваються назовні під час розблокування автомобіля, новими дзеркалами з інтегрованими камерами та новими варіантами оздоблення для опціональних 23-дюймових кованих легкосплавних дисків (22-дюймові диски входять до стандартної комплектації).
Покупці розкішних високопродуктивних кроссоверів мають високі очікування щодо технологій, тому Aston Martin зосередив оновлення на інтер’єрі DBX707. Головною особливістю є нова інформаційно-розважальна система, яку вже використовують спортивні DB12 та Vantage, з найновішими функціями підключення, включаючи бездротові Apple CarPlay / Android Auto та декілька портів USB-C. Стара система від Mercedes поступається місцем більш сучасному 10,25-дюймовому сенсорному дисплею “Pure Black”, який поєднується з більшою 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів.
Окрім нових екранів, панель приладів і центральна консоль були перероблені, щоб привести DBX707 у відповідність до решти модельного ряду Aston Martin. Компанія пропонує окремі фізичні елементи керування для вибору передач, режимів руху, функцій клімат-контролю, підвіски, ESP, вихлопної системи та ADAS, щоб уникнути плутанини у водія. Керування додатково спрощується завдяки новому перемикачу режимів руху замість кількох кнопок.
За словами Aston Martin, «кожна зона інтер’єру була покращена» більшими можливостями персоналізації та новими матеріалами, такими як глянсовий копчений дуб, глянсова титанова сітка, оновлені дерев’яні вставки, чорний лак та шпон з вуглецевого волокна. Аудіосистема на 14-динаміків Aston Martin потужністю 800 Вт тепер входить до стандартного обладнання, але її можна додатково оновити до ще більш преміальної аудіосистеми Bowers & Wilkins на 23 динаміки потужністю 1 600 Вт.
DBX707 як єдиний флагман
Рішення Aston Martin запропонувати єдиний силовий агрегат для DBX пов’язане з показниками продажів. Autocar повідомляє, що модель DBX707 становила дві третини продажів DBX у 2023 році та 90% у 2024 році, фактично роблячи решту модельного ряду застарілим.
Під капотом знаходиться модернізований твін-турбо двигун V8 4.0 літра, який видає 520 кВт / 707 к.с. потужності та 900 Нм крутного моменту. Потужність передається на колеса через дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач та систему повного приводу з акцентом на задню вісь. З максимальною швидкістю 310 км/год оновлений Aston Martin DBX707 2025 модельного року залишається одним з найшвидших серійних кроссоверів поряд з такими моделями, як Lamborghini Urus, Maserati Levante Trofeo та Porsche Cayenne Turbo GT.
Апаратне забезпечення шасі залишається без змін (включаючи адаптивну пневмопідвіску і стандартні карбоно-керамічні гальма), але інженери Aston Martin переналаштували електронні амортизатори та пневмобалони, що забезпечує більш точний контроль над кузовом.
Виробництво та постачання оновленого DBX707 розпочнеться у другому кварталі 2024 року. Ціни будуть оголошені ближче до запуску на ринок.