Минуло близько п’яти років з того часу, як Ford представив Explorer шостого покоління як середньорозмірний позашляховик 2019 модельного року, при цьому він є однією з найпопулярніших моделей у своєму класі. На 2025 рік Explorer отримав те, що в галузі відоме як рестайлінг середини циклу, що принесло з собою свіже обличчя та повністю перероблений салон.
Зовнішні зміни у Ford Explorer 2025 року є незначними та мають схожість з Explorer для китайського ринку, тоді як салон зазнав значної модернізації, на що вказує більший 13,2-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Ford також спрощує структуру комплектацій позашляховика. Хоча більшість варіантів трансмісії залишаються незмінними, гібридний варіант було знято з виробництва.
Відмітною особливістю екстер’єру є оновлена передня частина, що демонструє значно більшу решітку радіатора, обмежовану меншими світлодіодними фарами та переглянутими повітрозабірниками бампера. Профіль перенесено з попереднього Explorer, але задні ліхтарі мають більш чітку графіку та заходять на перероблені двері багажника.
Explorer нового модельного року пропонується в комплектаціях Active, ST-Line, Platinum і ST, кожна з яких має унікальні решітки і різні колеса для їх розрізнення. Хоча комплектація Timberline наразі не входить до лінійки, Ford натякає на майбутнє введення комплектації, орієнтованої на бездоріжжя.
Новинкою 2025 року є блакитна фарба Vapor Blue Metallic, доступна для всіх комплектацій, крім Platinum. Крім того, ST отримує чорний дах на вибір і новий набір 21-дюймових коліс із матовою обробкою Magnetite. Покупці комплектацій ST і ST-Line можуть відвідати спеціальну програму в школах Ford Performance Racing Schools (Парк-Сіті, штат Юта або Ашвілл, Північна Кароліна), відкриваючи для себе межі свого Explorer зі спортивним потенціалом.
Перероблене внутрішнє оздоблення та можливості напівавтономного керування
Зазвичай, моделі із оновленням середини циклу мають незначні зміни в салоні, але Ford Explorer 2025 року порушує це правило з повністю переробленою панеллю приладів, яку висунули вперед, створюючи більше місця для передніх пасажирів.
Центральним елементом є новий окремий 13,2-дюймовий центральний сенсорний екран у горизонтальній орієнтації, поєднаний із цифровою панеллю приладів діагональю 12,3 дюйма. Нове компонування екрана, яке виглядає більш стриманим, ніж повноформатна конфігурація Explorer для китайського ринку, є стандартним обладнанням і інтегрує нову інформаційно-розважальну систему «Ford Digital Experience» на базі Google. Система сумісна з бездротовими сервісами Apple CarPlay / Android Auto, підтримує Google Assistant або Alexa Built-in для голосових команд. Пасажири можуть дивитися відео або грати у відеоігри на головному екрані, а на цифровій панелі приладів тепер можна відображати карту.
Ford також заявляє, що покращив якість матеріалів у трьохрядній семимісцевій кабіні Explorer. Крім того, вони додали на центральну консоль два бездротові зарядні пристрої, а також вісім портів USB-C і три розетки на 12 вольт, щоб пасажири залишалися на зв’язку та заряджалися на ходу.
Середньорозмірний позашляховик поставляється стандартно із комплексним пакетом ADAS (Ford Co-Pilot360 Assist+). Однак важливою новиною є включення системи Ford BlueCruise, яка додає можливість безконтактного водіння на шосе. Варто зазначити, що за можливість автоматичних круїзів по трасам доведеться доплачувати по $800 на рік після 90-денного пробного періоду.
Двигун ST потужністю 400 конячок тепер доступний для комплектації Platinum
Попри візуальні та технологічні оновлення, інженери Ford мінімально змінили основу Explorer. Турбований 2,3-літровий чотирициліндровий двигун Ecoboost із попередньої моделі видає 224 кВт / 304 к.с. потужності і 420 Нм крутного моменту в комплектаціях Active, ST-Line і Platinum. Варіант ST оснащений 3,0-літровим двигуном V6 Ecoboost потужністю 299 кВт / 406 к.с. і 563 Нм крутного моменту. Цей більш потужний двигун тепер опціонально доступний у розкішній комплектації Platinum (раніше стандартний).
Обидва двигуни EcoBoost працюють у парі з «переналаштованою» 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, а ST оснащена підрульовими перемикачами. Задній привод є стандартним для всіх комплектацій, повний привід пропонується як опція. Як зазначалося раніше, Explorer Hybrid більше немає, хоча не виключена її удосконалена версія в наступному поколінні популярного американського позашляховика.
Перші екземпляри Ford Explorer 2025 року очікуються у дилерських центрах США в другому кварталі року. Замовлення вже приймаються, а стартова ціна, включаючи доставку, становить $41 220. Це означає подорожчання на $2 765 порівняно з попередньою версією, що виправдано більш щедрим стандартним обладнанням і функціями, включаючи підігрів передніх сидінь, електропривід дверей багажника та адаптивний круїз-контроль.