На міжнародному яхт-шоу в Палм-Біч 2024 компанія Damen Yachting представила концепцію своєї останньої 80-метрової дослідницької яхти Xplorer 80. Цей новітній дизайн доповнить існуючу лінійку експедиційних яхт верфі, раніше відомих як SeaXplorer.
Damen Yachting співпрацювала з Azure Yacht Design для подальшої розробки зовнішніх ліній Xplorer 80. Яхта зберігає фірмові риси серії SeaXplorer, включаючи відкритий ніс, оглядовий салон і закриту рубку, тоді як інтер’єр у стилі “манхеттенської мансарди” від лондонської студії дизайну Harrison Eidsgaard привносить “теплоту і витонченість” у цю міцну яхту.
2 900-тонна яхта може розмістити 12 гостей у шести каютах, а також команду з 26 осіб і капітана. Xplorer 80 пропонує ряд варіантів внутрішнього та зовнішнього оформлення на будь-який смак.
Власники можуть обрати функціональний тренажерний зал і оздоровчий центр, а подвійна установка гаража для тендера ідеально підходить для тих, хто хоче зберігати водні іграшки. Захоплені дайвери також можуть скористатися великим і повністю оснащеним дайв-центром. Існує опція прихованого вертолітного ангара, хоча ті, кому не потрібні вертолітні операції, можуть обрати клуб з лаунжем на всю стіну.
Що стосується екстер’єру, то Espen Øino та Harrison Eidsgaard створили два альтернативні дизайни. Різні куточки човна були спроектовані для зв’язку з природою – від крила містка, яке також служить оглядовою кімнатою, до запаморочливого 30-метрового марсового гнізда і фірмового відкритого носа. «Ідея полягає в тому, щоб, коли ви пливете поруч із льодовиками чи фіордами, нічого не заважало вам дивитися вгору, дивитися вбік і просто відчувати себе ближче до того, що вас оточує», – сказав Тінторе.
Разом із партнером із дизайну Harrison Eidsgaard, Winch Design і Reymond Langton також запропонували концепції інтер’єру. «З самого початку роботи над цим проектом ми вирішили, що інтер’єр матиме відчуття «чотирьох сезонів». Неважливо, яка погода надворі, він відчувається затишним і комфортним», – сказав Тінторе.
Яхта зможе перебувати в автономному плаванні до 40 днів – цей факт допоміг спрямувати брифінг на те, щоб інтер’єр мав сильне відчуття «домашньої обстановки». «На відміну від тижня на борту в Середземному морі, ви будете на яхті протягом трьох тижнів або, можливо, місяця, і може бути, що вся родина буде там, тому потрібно було, щоб це було місце, де всі могли б використовувати його як свій затишний домашній куточок», – пояснив співзасновник Harrison Eidsgaard Бен Харрісон.
Однією з областей, на яку його команда зосередила багато уваги, була зона відпочинку головного салону та басейн, а також те, як вони з’єднані між собою. «Саме тут відбуватиметься більша частина повсякденного життя, тому ми повинні зробити цей простір таким, щоб ним могли насолоджуватися люди удвох, 20 людей або навіть на вечірці зі 100 людей».
Одночасно з презентацією Xplorer 80 компанія Damen Yachting також оновила та модернізувала брендинг своєї лінійки розкішних експлорерів.