Представлена абсолютно нова BMW M4 CS, модель, розроблена для того, щоб зайняти місце між стандартною M4 та екстремальною M4 Competition, але сходинкою нижче за лімітовану серію CSL 2022 року. Баварський автовиробник хоче підкреслити зв’язок між M4 CS та інтенсивним, «емоційним» водійським досвідом, характеризуючи CS як автомобіль з особливим характером.
Проте, якщо відкинути характер, CS звучить дуже знайомо у багатьох аспектах. Як і CSL, вона оснащена таким же 543-сильним двигуном, як і M3 CS. Вона також оснащена повним приводом, на відміну від заднього приводу CSL, і робить акцент на зниженні ваги. Її зовнішній вигляд навіть дзеркалить CSL. Тож чим же вона дійсно відрізняється?
Так само, як і з CSL, BMW багато говорить про зниження ваги та орієнтацію на трек у M4 CS – але якщо CSL стала анорексичною, то CS вирішила трохи схуднути, позбувшись зайвого, на кшталт вуглеводів.
Спортивне купе BMW M4 CS оснащене карбоновим дахом, капотом, переднім спліттером, передніми повітрозабірниками, накладками на дзеркала заднього виду, заднім дифузором та спойлером. Модель також має легкосплавні ковані M-диски, які можуть бути оснащені трековими або «супертрековими» шинами, обидві опції без додаткової плати.
Проте, порівняно з CSL, ви втрачаєте ковшоподібні сидіння з нерегульованою спинкою з карбону та багажник з кришкою з вуглецевого волокна. З CS ви також можете зберегти задні сидіння та шумоізоляцію. Ви отримуєте ковшоподібні сидіння M Carbon, які могли б обрати власники CSL, які не бажають збільшувати витрати.
В результаті BMW M4 CS скидає 20 кг порівняно з M4 Competition Coupe з xDrive, тоді як жорстка дієта M4 CSL дозволила їй схуднути на цілих 108 кг.
Підвищення потужності
BMW M4 CS також отримує скромне збільшення потужності, поділяючи ту саму потужність двигуна, що й M3 CS. І так, це те саме, що й M4 CSL, якщо хтось веде підрахунок.
Під капотом розташований 3,0-літровий рядний шестициліндровий турбований двигун S58 потужністю 550 к.с. / 405 кВт і 649 Нм крутного моменту. Це на 20 к.с. / 15 кВт більше, ніж у 2025 BMW M4 Competition Coupe. Звісно, це збільшення потужності не таке вражаюче, як могло б бути рік тому, враховуючи нещодавнє оновлення M4 на 2025 модельний рік, яке принесло з собою ще 20 к.с. / 15 кВт.
По суті, двигун такий самий, як і в стандартній M4. Однак двигун CS отримує більше тиску та відповідне налаштування, що призводить до збільшення потужності. На дорозі це означає розгін з 0 до 100 км/год за 3,4 секунди та електронно обмежену максимальну швидкість 302 км/год.
Ви також отримуєте активний випуск, причому звук змінюється залежно від обраного вами режиму їзди. Хочете розбудити мерців, можете вибрати режими Sport або Sport+, щоб відкрити заслінки, дозволяючи дводіапазонній вихлопній системі та титановому задньому глушнику по-справжньому співати.
Хоча це xDrive (термін BMW для повного приводу), баварська компанія, відома своїм задньоприводним шасі, докладає всіх зусиль, щоб підкреслити, що це все ще налаштування з акцентом на задні колеса. Як і в інших автомобілях xDrive M, ви можете повністю відключити передні ведучі колеса для дрифтових витівок, хоча, ймовірно, ви отримаєте найкращі часи з M4 CS, скориставшись електронним управлінням повним приводом, яке надсилає потужність на колеса, яким вона найбільше потрібна.
Тільки автомат, без механіки
Вся ця потужність передається через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Тут немає опції механіки. Ви отримуєте кнопку на селекторі передач, яка дозволяє вибрати одну з трьох різних характеристик перемикання передач — імовірно, від комфортної до різкої. До речі, про жорсткі перемикання передач, також є «унікальні опори двигуна», які були посилені, щоб забезпечити «жорстке з’єднання між двигуном і конструкцією автомобіля» — це звучить як спосіб збільшити рівень шуму, вібрації та жорсткості в салоні, але це також посилить відчуття єднання з машиною.
Ймовірно, це відчувається краще завдяки ексклюзивним налаштуванням шасі M4 CS. Що стосується електронної магії, адаптивна підвіска M має специфічні для M4 CS налаштування, так само як і електромеханічне рульове управління M Servotronic зі змінним передатним числом та інтегрована гальмівна система. Також були налаштовані старі добрі фізичні параметри: налаштування кутів розвалу коліс, амортизатори, додаткові пружини та стабілізатори поперечної стійкості, специфічні для CS.
Знайома решітка
Важко не проводити паралелі між новою M4 CS і BMW CSL, обмеженою 1000 екземплярів, але вони постійно з’являються, особливо коли ви дивитесь на один із найбільш суперечливих елементів дизайну автомобіля: решітку радіатора.
Так, хоча ми вже знали, що дизайн ніздрів залишиться, здається, BMW перенесла на CS найяскравішу деталь CSL — полегшену решітку радіатора. Звісно, вона легша, тому що має менше елементів. Є одна зміна — на лівій «ніздрі» є значок M4 CS. І все ж таки, ми ладні би закластися, що деякі люди, які прагнули отримати ультра-ексклюзивну CSL, будуть трохи засмучені тим, що CS виглядає так само — навіть експерту довелося б мружитися, щоб визначити зовнішні відмінності між ними на цьому етапі.
M4 CS буде доступний у чотирьох кольорах. Із стандартної палітри ви отримуєте Brooklyn Grey metallic або Black Sapphire metallic, а із серії BMW Individual можна вибрати кольори Riviera Blue або Frozen Isle of Man Green metallic.
Тим часом, під капотом ви побачите канали, що демонструють красу оголеного карбону. Також не пофарбовано багато деталей, включаючи дах. У поєднанні з чорними бічними спідницями, зябрами та наконечниками вихлопної системи ви фактично отримаєте двокольорову екстер’єрну обробку з контрастними елементами. Диски також можуть бути матово-чорними або, якщо ви хочете чогось іншого, матово-золотисто-бронзовими.
Тим часом, елементи фар, раніше відомі як культові «ангельські кільця», світять жовтим кольором на честь гоночних автомобілів GT. Позаду повертаються ті ж самі барвисті світлодіодні лазерні фари.
Вигнутий дисплей та iDrive 8
Інтер’єр залишається вірним вигнутій компоновці дисплеїв BMW, з 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів і 14,9-дюймовим інформаційно-розважальним екраном, розташованим по центру панелі приладів. Як і в решті оновленої лінійки 2025 року, M4 CS працює під керуванням BMW iDrive 8.5, але з M-специфічною графікою. Також варто зазначити, що iDrive 8.5 скорочує кількість фізичних кнопок у салоні, інтегруючи більше функціональних можливостей у сенсорні екрани.
Також є цікаві, хоча й трохи безглузді, доповнення, такі як аналізатор дрифту та таймер кола. Водночас кнопки M на кермі можуть зберігати окремі налаштування, включаючи налаштування коробки передач, DSC і, можливо, найкорисніше для повсякденного використання, чи хочете ви, щоб функціонувала система автоматичного запуску/зупинки двигуна.
Серед інших оновлень салону ви знайдете багато написів «CS», а також ремені безпеки з М-триколірною строчкою, внутрішні оздоблювальні смуги з карбону та стелю антрацитового кольору. Згадані вище ковшоподібні сидіння M Carbon оброблені шкірою Merino в чорно-червоній кольоровій гамі з контрастною строчкою. Вони отримують повне електричне регулювання, підігрівання сидінь та підсвічені логотипи M4 CS на підголівниках.
Ціни та доступність
Виробництво BMW M4 CS 2025 року розпочнеться на заводі BMW у Дінгольфінгу в липні 2024 року, а світова прем’єра відбудеться в п’ятницю 10 травня як на гонці чемпіонату IMSA WeatherTech SportsCar на Лагуна-Сека, США, так і в Європі на 6-годинній гонці World Endurance Car Spa- Франкоршам.
Замовлення відкриються наприкінці травня. Базова рекомендована виробником роздрібна ціна становить $123 500.
Для порівняння, базова ціна моделі 2025 року BMW M4 починається від $79 100 за базове купе. Однак більш влучним порівнянням буде порівняння з аналогічно оснащеним повним приводом 2025 BMW M4 Competition xDrive Coupe, який коштує $88 300. Загалом, це суттєва переплата за CS, що ставить його недалеко від ціни M4 CSL 2022 року в $139 900.