З потужністю 335 кінських сил від двох електродвигунів, новий електричний універсал Volkswagen ID.7 GTX Tourer навіть є потужнішим за Golf R Variant, а також потужнішим за Passat Variant PHEV. Проте найпотужніший універсал німецького бренду залишиться лишень європейським смаколиком, здебільшого тому, що на глобальному ринку універсали втратили прихильність покупців через зростаючий попит на кросовери та позашляховики.
Долучаючись до задньопривідного ID.3 GTX в лінійці високопродуктивних електромобілів Volkswagen, новий ID.7 GTX Tourer вміщує п’ятьох людей та 605 літрів багажу. Складання заднього сидіння забезпечує максимальний об’єм 1 714 літрів. Іншими словами, якщо для вас головним пріоритетом є багажний простір, краще звернути увагу на Passat Variant.
На відміну від компактного хетчбека ID.3 GTX, якому, за твердженням Volkswagen, потрібно 6,0 або 5,6 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год, німецький автовиробник не повідомив, скільки часу потрібно ID.7 GTX Tourer, щоб досягти тризначної швидкості. Ще одна деталь, яку Volkswagen дивним чином опустив у прес-релізі, – це споряджена маса.
Враховуючи 2 193 кілограми у задньопривідного ID.7 Tourer Pro, модель із двома двигунами та покращеними характеристиками важить понад 2,2 тонни. Отже, їй, ймовірно, потрібно близько 6 секунд, щоб розігнатися до 100 кілометрів на годину. Непогано для такого важкого автомобіля. Проте, враховуючи, що Volkswagen Golf R 333 Limited Edition досягає 100 км/год за 4,6 секунди, мимоволі виникає питання, чи не могла б німецька компанія зробити краще.
Що стосується внутрішнього оздоблення, ID.7 GTX Tourer відрізняється від задньопривідних версій червоною окантовкою на сидіннях, червоною строчкою та, звичайно, червоними швами. Також заслуговує на увагу величезна сенсорна інформаційно-розважальна система, адже голосовий помічник IDA вміє використовувати технологію ChatGPT.
Незважаючи на критику, ChatGPT може бути досить корисним завдяки своїй здатності детально відповідати на конкретні запитання. З іншого боку, пам’ятайте, що великі мовні моделі мають багато недоліків. Подумайте, наприклад, про надто нейтральну позицію, стиснення теми замість надання чітких перспектив щодо неї, відсутність справжніх емоцій, фактичні помилки та помилки в міркуваннях.
Повертаючись знову до автомобіля, Volkswagen оснастив ID.7 GTX Tourer акумулятором на 86 кВт⋅год на відміну від 79 кВт⋅год для ID.3 GTX. За потужності 200 кіловат його можна зарядити з 10 до 80 відсотків за «значно менше ніж 30 хвилин». Ще одна важлива деталь, якої немає в прес-релізі, що додається нижче, – запас ходу за стандартом WLTP.
Volkswagen оцінює запас ходу в 685 кілометрів для ID.7 Tourer Pro S, який легший за ID.7 GTX Tourer. Іншими словами, задньопривідна версія є кращим вибором для дальніх поїздок. Подібно до Pro S та Pro, GTX буде виготовлятися на заводі Volkswagen в Емдені.
Що стосується ціни, не очікуйте, що Volkswagen продасть ID.7 GTX Tourer задешево. Оскільки ціна Pro починається з €56 995 у Німеччині, мимоволі виникає питання, чи Volkswagen чогось навчився з епохи Phaeton Фердинанда Піха.